Totalt antall sidevisninger

fredag 29. mai 2009

Takk for hyggelig utmerkelse!


Så godt å komme hjem
å sette døra på klem.
Foran ligger varme sommerdager
og jeg vil gjøre som jeg selv behager...
På bloggen jeg fant
en "award som jeg vant"!
Den varmet - og det var jo så hyggelig!
Jeg fikk den fra villakoskaos - nesten litt ubegripelig!
Jeg takker og bukker, og sender den til en annen som fortjener den...
- nemlig til monashobby. - som introduserte meg for denne bloggverdenen!
...og til alle dere andre - GOD PINSE!! - og takk for alle hyggelige kommentarer og innblikk som jeg får lov til å ta del i, i dette spennende bloggriket...



4 kommentarer:

  1. Tusen takk Liv Hege. Den varmet godt.

    SvarSlett
  2. gratulerer med awarden -
    og en riktig god pinse til deg!

    moaklem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med award :o)

    Ønsker deg en supergod pinsehelg. Her skal dagene nytes, så nå er det snart ut i sola!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Gøy med blogg bling!
    Grattis fra meg

    SvarSlett