Totalt antall sidevisninger

lørdag 23. mai 2009

Mange impulser på en lørdag formiddag...


...Lørdag, sol og fri... Utgangspunktet kunne bare ikke vært bedre... I dag har vi vært rundt om kring,- kjæresten og jeg... Først fant jeg et gammelt flott tinnfat, i en bruktbutikk, for en billig penge. Dette skal benyttes på verandaen til lys og steiner, og jeg vet ikke hva... Mulighetene er mange!
Så ble det nye, lyse stuegardiner fra en av byens butikker, - før det hele endte med besøk på markedet nede ved bryggene i Ula, - og jeg ble den lykkelige eier av denne flotte tovete vesken. Jaaa, den kostet, - men så lenge jeg kan få dyttet en pc ned i den, så betalte jeg villig vekk!
Det har vært en begivenhetsrik handlerunde, - og jeg observerte både kjente artister og skuspillere på min vei... Mitt "trenede øye" får jo med seg det som skjer.... noe som gjør at det til enhver tid finnes så mye interessant å skrive om... Ha en fin lørdag! - Snart blir det årets første grilling! :-)

1 kommentar:

  1. Nydelig veske Liv Hege. Høres ut som dere har hatt en flott tur idag. Dagen har jeg tilbrakt hjemme sammen med mann og symaskin. Ha en strålende søndag.

    SvarSlett