Totalt antall sidevisninger

søndag 17. mai 2009

GRATULERER MED DAGEN!


For første gang i mitt liv, valgte jeg å fjerne meg fra barnetog, menneskemasser, bunader, rop og flagg... og valgte heller 17. mai feiringen på TV med åpen verandadør. ut mot solen.. Det har vært varmt, godt og stille... Jeg har fått gjort mye jeg ellers ikke har hatt tid til, og jeg har gått med tanker om videre skriveprosjekter...
Om andre kommer slitne på jobb i morgen, mandag,- så er jeg frisk og opplagt - og er klar for å ta fatt på en ny, ubrukt uke...
...og obs!
Aleksander Rybak tok hele Europa med storm i natt!
Men Synøve Svabø er vel ikke akkurat den beste kommentatoren vi har hatt...

1 kommentar:

  1. Nå har jeg hatt en blund på sofan. Det var deilig. Flott at vi vant. Vi har spilt den flere ganger i dag. Thor Petter har laget et arrangement på den. Hatt den noen uker. Måtte jo spille den i dag når vi vant vet du....

    SvarSlett