Totalt antall sidevisninger

søndag 24. mai 2009

Søndagskvelder er ikke som andre kvelder...


Da er helgen et tilbakelagt stadium, og tankene og uroen begynner å kretse om den forestående ukas gjøremål. For å si det rett ut, så har jeg aldri vært fan av søndagskvelder... Min "hovedjobb" krever at hodet mitt begynner å tenke arbeidsoppgaver, når klokka har passert barnetv-tid på søndagen... Da er det mandagens timeplan og møteinnhold som begynner å surre rundt i hodet, for å gjøre meg klar til en ny arbeidsuke. Sukk... Men jeg får bare ta meg kraftig sammen å gjøre det jeg må, for om fire uker - 4 uker - så kan jeg slippe å tenke som en lærer på et par måneders tid! Og ikke nok med det... Da kan jeg få lov til å være en skribent "på heltid" - i tanker, ord og gjerninger...

2 kommentarer:

  1. Ja det er deilig å tenke på at det bare er fire uker til ferie. Da blir det mange lange dager ved symaskin tenker jeg. Vi sees vel en dag...

    SvarSlett
  2. Hei, takk for koselige besøk, og gode ord...! Bare veldig hyggelig at du har linket meg :o)

    Ja, da er en deilig langhelg over - synd dagene flyr så alt for fort. Men, det viktigste er jo at man nyter alle dager - hverdag som helg...

    Ha en supergod kommende uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett