Totalt antall sidevisninger

onsdag 20. mai 2009

Litt sangskriving på en regnværsdag

Dagen i dag har vært en merkelig dag... Det føltes som det skulle bli en slik dag som jeg ikke orket å gjøre et slag mer enn jeg "måtte"... Etter endt "uteskoledag" med elevene i øs, pøs regnvær, følte jeg ikke for å være et dugg kreativ da jeg kom hjem... Men den gang ei...
I skrivende stund har jeg ryddet og kastet og skiftet på senger, - ikke at det er så spesielt kreative handlinger, men jeg har blitt så inspirert til å gjøre litt "utskiftninger" av de mange flotte kreative bloggene som finnes "her inne".
I tillegg har jeg fått skrevet tre bryllupssanger og en konfirmasjonssang - og er i grunnen ganske fornøyd med det...
Og en annen ting... Bare tanken på at det ikke er arbeidsdag i morgen, er nok til å få mer energi! :-)

1 kommentar:

  1. Så flink du har vært. Energien vi hadde her i huset dalte mange hakk for en liten halvtime siden. Hentet dusjkabinett i dag også viser det seg at kanten på bunnen har sprukket og rørleggeren kommer på fredag. Kan du sende noe energi til oss......

    SvarSlett