Totalt antall sidevisninger

torsdag 14. mai 2009

For tiden holder jeg på å skrive tekster til en skolemusikal som er basert på min første bok:"Mikkel og Ekornia". (utgitt i 2007 - Publica forlag)
Dette er et veldig stort men kjempemorsomt prosjekt som gjøres i samarbeid med min gode kollega Jørunn Halvorsen - som var primus motor bak musikalidèen, og som er en engergibunt uten sidestykke i forhold til dette prosjektet.
Jørunn har planene klare i forhold til kulisser, kostymer, og framføring...
Hennes musikerdatter Sølvi Elise Halvorsen står bak all musikk og arrangement - og det er hennes musikk jeg skriver tekstene til.

Musikk og tekster skal være klare i løpet av sommeren, og når skolen starter opp igjen i august - skal alle elevene på skolen jeg jobber på (1. -10 klasse) bli innlemmet i musikalen, det være seg alt fra roller, til utarbeidelse av programmer.
Målet er at skolemusikalen skal være klar og gjennomføres så raskt som mulig ut på nyåret 2010... så dette blir spennende...
Egen "Mikkel og Ekornia- side" kommer til å bli lagt ut!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer, enn så lenge kan du jo linke til www.solvielisehalvorsen.no, der finnes jo Mikkel og Ekornia- låtene som er ferdige:-)

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig hilsen, Sølvi! Selvfølgelig skal jeg legge til linken! (det tar bare litt tid å få til dette "nye"...)

    SvarSlett
  3. Der var du i gang ja. Tor Åge var på meg med en gang i dag. Vi måtte jo ha et orkester snakket han om. Skal bare jobbe 20% på Frøy til neste år. Resten skal jeg være på Frostvet. Vi får se. Jeg legger deg i blogglista mi.

    SvarSlett