Totalt antall sidevisninger

tirsdag 17. januar 2012

Forvarselet...

Det er mange som tror at det finnes et liv etter døden. Men de fleste tror kanskje kun på et liv før døden. Det er nå vi lever, det kan vi enes om. Det er viktig å leve mens man har det. Jeg har nok av eksempler på det.

Men jeg tror at det finnes mye der ute. Det er mye mellom himmel og jord, og jeg tror ikke at vi noensinne dør. Hva som skjer i ettertid, vet vi jo intet om, men jeg har en sterk overbevisning om vi fortsetter å leve. På et eller annet vis, i en helt annet dimensjon.
Har du sansene med deg, så er det mye å legge merke til, men det er ikke alltid det er lett å skjønne tegnene, bildene eller inntrykkene man får.

Har dere lyst til å lese om en opplevelse en bekjent av meg opplevde, så har jeg skrevet den ned. Har noen av dere noen formeninger om hva som kan ha skjedd, og hvorfor - så kom gjerne med andre innspill inn de jeg hadde.
Historien kan leses HER

4 kommentarer:

  1. Jeg har ikke læst historien (endnu), men ville bare ønske dig en god aften. Og jeg er helt enig i at livet er her og nu. For evigt består af en masse små øjeblikke! ;)

    Jeg mener også at vide at der findes mere mellem himmel og jord. Men det er op til os hver især at tro på det, vi fornemmer er rigtigt.

    Klem.

    SvarSlett
  2. Jo, det finnes mye uforklarlig mellom himmel og jord. Selv er jeg veldig realistisk, og tror vel ikke på ting før jeg ser dem. Men vardøger har jeg hørt, og forutanelser har jeg hatt... så jeg vet sannelig ikke. Ett er i alle fall helt klart: livet er her og nå, og det er det viktigste. Vi må gripe dagene og mulighetene vi får, tenker jeg.

    SvarSlett
  3. Nå har jeg sittet her og lest på bloggen din igjen - og jeg syns du formidler og skriver helt fantastisk! :) Og når det gjelder dette tema, så har du vel skjønt hvor jeg står - jeg tror så definitivt ikke det er slutt ved døden, men også på et liv etter.
    Så må jeg bare igjen si tusen takk for alle skjønne kommentarer du kommer med hos meg. Skulle ønske jeg kunne gitt deg en skikkelig klem, for du har virkelig oppmuntret meg mange ganger. La meg like godt til som følger jeg :) Ønsker deg en fin uke videre! klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for herlige tilbakemeldinger! Vi er alle forskjellige, vi har forskjellig ståsted, tanker og meninger. Det er spennende..
    Tusen takk til deg, Spirea,- for dine varmende ord! Det er jo flott at vi kan løfte og oppmuntre hverandre! Klemmer tilbake!

    SvarSlett