Totalt antall sidevisninger

søndag 22. januar 2012

Et sammensurium av vinter og påskemodus

Snøskuffa er parkert for i dag. Jeg som ikke er noe glad i snøen, syntes det var oppkvikkende og friskt med alt det hvite som dalte ned i går og i natt. Jeg vet jo at den ikke kan bli liggende så lenge, og litt vinter har vi jo godt av...
Jeg tenker at hvis vi ikke har hatt noe snø, så blir det ikke de samme vårfornemmelsene som når fuglene kvitrer, krokusen blomstrer og det sildrer av rennende snøvann i gatene. Det blir litt som å gå til helg når man ikke har jobbet på lenge... Det blir ikke helt samme helge-følelsen, da...
Så... litt av alt, er godt å ha!

Og nå har jeg nettopp sendt inn påskehistorien som jeg ble spurt om å skrive for et magasin. Påskemoduset ble pålogget, tankene spant til hva slags historie som kunne passe til akkurat det bladet, og så løp fingrene av seg selv over tastaturet... Herlig! Det  gjenstår bare å se om historien blir godtatt! ;-)

(P.S. jeg jobber fortsatt med å klare og komme inn på alle bloggene. Noen får jeg fortsatt ikke kommentert på - men det ordner seg vel etterhvert)

4 kommentarer:

  1. Håper vi får lese påskehistorien din her da :-) Her har det vært fantastisk SOL idag! Iskaldt rundt ørene, men jammen deilig å ta en tur ut UTEN regn! På hytta er det derimot 3.50m med snø, og der skal vi neste helg.. og spa...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skal se hva jeg får gjort! :-) Her har det kommet massevis av snø - liker ikke... ;-)

      Slett
  2. Deilig med snøv, vi har hatt litt her før -og i går og i natt kom det masse her. Vi var ute tidleg i dagmorgon og kjæresten gjekk først med snøfresen og eg tok trapper og krinkelkrokar der han ikkje kom til. Forfriskande og etterpå laga vi ein god og lang Brunch. Håper du hintar oss om kvar du får novellene dine på trykk slik at vi kan kjøpe blada og få lest dei:-))

    Klem jannetove

    SvarSlett
    Svar
    1. Her er det også massevis av snø, nå. Yes, jeg skal hinte når bladene er i handelen! Hyggelig at du etterspør skriveriene mine! Sånt gleder!
      Klem fra Liv Hege

      Slett