Totalt antall sidevisninger

fredag 31. august 2012

Boklansering på Fanny Kafe

    I dag hadde jeg møte med innehaver Signe på Fanny kafe. Selve bygningen er veldig gammel, og ligger vegg i vegg med Larvik museum. Møblene er også gamle og nostalgiske, fra 1940-50 tallet. Jeg simpelthen digger stemningen, lokalet, møblene og energiene der. For dette er en kafe med sjel, tro meg!
   En gang jeg var der i et lukket selskap, fikk jeg beskjed av en av gjestene at jeg hadde flere "fra den andre siden" ved min side. Det var en sterk kveld - det skal jeg love dere! Jeg "så" ingen selv, men jeg følte sterke energier... Men det er en annen historie.
   Lokalet har i hvert fall "ropt på meg", og nå i dag fikk jeg ordnet med snille, gode Signe, at jeg kunne få ha min boklansering hos henne.
  Kafeen blir holdt åpen kun for mitt arrangement - det blir bokbad, musikalsk innslag av venninnen min, Hanne Ingersdatter - og signering og salg av boka mi.
Det blir så spennende! Om noen har lyst til å komme - så er dere alle hjertelig velkommen
19. september kl. 1800!
Ser ikke lokalet innbydende ut for lanseringen av min novellesamling: "Kjærlighet, løgner og ølglass"?...

2 kommentarer:

  1. Dette blir kjempespennende, og lokalet høres ideelt ut for boklanseringen din! Det hadde vært kjekt å høre litt om boklansering generelt - fra deg som har hatt en del lanseringer etterhvert. Hvis du har tid og lyst en dag kan du kanskje skrive et innlegg om det? Klem - Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei,Mette! Ja,jeg tror jeg fikk det lokalet i hele byen, som passer best til meg! Boklanseringer er jo så mangt, og kan løses så forskjellig. Men jeg skal ta å skrive et innlegg om mine erfaringer - og litt andre ting - om ikke lenge!
      Snart skal også du ha en boklanseringer, vet du! :-)
      Klem fra meg

      Slett