Totalt antall sidevisninger

fredag 24. august 2012

Opplesning fra FOFFA-fortellingen

   I fjor jobbet jeg iherdig med Foffa-prosjektet i samarbeid med Foldvik gård/ Foldvik familiepark. Foffa er maskoten i parken, og figuren har blitt mektig populær blant barna, der han går blant annet rundt og hilser på dem.
   Resultatet fra all jobbingen ble en lydbok, basert på min historie - og det var jeg selv som leste fortellingen inn i studio.
   I morgen er det atter tid for å hilse på Foffa og forhåpentligvis mange barn. Da skal jeg nemlig lese et lite utdrag fra lydboka. Og lydboka... ja, den kan kjøpes i parken - eller bestilles av meg. (fortelling, lyder og selvfølelig den kule Foffa-sangen er med på lydboka)
  Det blir spennende å møte opp igjen....
   Kom gjerne innom! Tror også det er siste helgen før parken lukkes for sommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar