Totalt antall sidevisninger

lørdag 29. september 2012

Filming og signering

   Nå begynner roen å senke seg over meg, og det er usigelig godt. Jeg som elsker å sitte og skrive "i  min lille hule", vil helst ikke synes... skulle plutselig stå fram både her og der. Det har vel vært noe av det tøffeste jeg har gjort, tror jeg... det jeg har vært med på denne måneden. Men jeg er stolt av meg selv! At jeg torde, at jeg gjennomførte!
   Og i går ettermiddag, kastet jeg meg inn i nok en utfordring. Jeg ble oppringt og jeg sa ja. Kunne jo ikke annet, selv om blodet begynte å pumpe litt ekstra i kroppen, og migrenemedisin måtte inntas, for stresset kom...
   Jeg møtte opp i Norges største bøkeskogen - nemlig Bøkeskogen i Larvik, og der ble jeg plassert midt blant høstlige bøketrær med kameralinser på den ene siden av meg og en intervjuer foran meg. Jeg ante ikke spørsmål jeg kom til å få, så her var det bare å kaste seg ut i...og være meg selv...

   Jeg skal legge ut linken til filmsnutten når den er helt klar. Den kommer på YouTube har jeg forstått. Jeg  har akkurat sett snutten nå - og det er med skrekk og gru jeg både ser og hører meg selv... Men jeg håper og tror at jeg "greide meg greit"... Skummelt, spennende og morsomt, var det!
Dere får høre/lese mer etter hvert så snart jeg får klarsignal fra mannen bak kameraet... :-)

   Og om en halv time sitter jeg utenfor ARK, Nordbyen i Larvik,- om noen skulle ønske et signert eksemplar - eller en prat!
Nyt lørdagen, dere!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar