Totalt antall sidevisninger

lørdag 19. mai 2012

17.mai og litt TULL


(sakset fra op.no)
... Etter ukesvis med redigering av noveller, var det tid for å ta på nasjonaldrakten å gå i barnetoget med elevene. Dagen opprant med blå himmel og sol - og alle hjerter gledet seg. Men akk... etter å ha gått en liten bit i hovedgaten kom regnet som i og for seg var forventet. Men man håpet jo i det lengste, da...

Så et stykke bak denne fanen, befant jeg meg... Det ble en våt fornøyelse, men vi ropte og sang oss igjennom byens gater, til vi havnet i vår naturperle, Bøkeskogen.

...I går tok kjæresten og jeg en Harrytur til Sverige, noe vi sjelden gjør. Og siden jeg er over gjennomsnittet opptatt av ord og formuleringer, så synes jeg det er alltid så morsomt å bli møtt med ordet TULL når vi kjører i land i vårt naboland...

...Og i dag sendte jeg inn siste redigerte novelle til min coach - og jeg er vanvittig spent på hva som skjer videre, når jeg får mitt tredje møte med ham på mandag.
Jeg håper inderlig ikke han sier, at dette er bare... TULL... ;-)

4 kommentarer:

  1. Liker TULL skiltet jeg også:)Vanskelig å ikke trekke på smilebånde da:) Lykke til på mandag og det blir sikkert ikke noe TULL å finne:) Ha en fin lørdag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!! Nei, jeg håper jo ikke at det er TULL jeg holder på å skrive! ;-) Nyt det som er igjen av søndagen! :-)

      Slett
  2. Hei, godt å se at det er liv i deg. ;) Har skjønt at du har hatt det hektisk. Jeg også, for så vidt, vært mye jobb og lite noveller i det siste. Men det går i bølger, vet jeg!

    Her var 17.mai varm og solrik, før det om kvelden snudde om til 6 grader og regn. Typisk mai-vær.

    Krysser fingrene for deg og dine noveller. Gjett om jeg skal ha en utgave når den kommer i handelen!!

    Klem fra Lill-Karin

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Lill-Karin! He he... Ja, det er liv i meg, men jeg har ikke hatt mye tid til blogging den siste tiden. Men det hjelper etterhvert...
      som du sier,- det går i bølger...

      Tusen takk for at du krysser fingrene for meg og mine noveller. Og gjett om jeg ble glad da jeg leste at du ønsker deg et eksemplar når den er i handelen... Oi, det er ganske skummelt, skal jeg si deg... ;-)

      Klem fra LH

      Slett