Totalt antall sidevisninger

tirsdag 10. mai 2011

Hektiske tider

...Jeg føler at jeg løper fra det ene til det andre om dagen,- men akk, så spennende! I dag etter jobb, dro jeg avsted for å skaffe meg en avtale i en bokhandel angående lanseringen av min fjerde bok om "Mikkel og Aurora hjelper naturen". Siden daglig leder ikke var til stede, dukker jeg opp igjen på fredag...

Og i morgen kveld skal jeg presentere hele lydboka "Oki Donki! Har du sett på maken, Foffa han tar saken" sammen med Per Arne - musikeren, lydmannen og idèmakeren bak prosjektet... Dette skal presenteres for eierne av Foldvik Familiepark, men også lokalavisa kommer til å dukke opp, har jeg fått  nyss om...

....og etter at jeg hadde lagt meg her en kveld, spratt jeg opp igjen, for en ny idè begynte å ta form i hodet mitt... idèer som omhandler neste lydbokprosjekt... Som dere skjønner, - jeg gir meg ikke! Nå er jeg virkelig i gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar