Totalt antall sidevisninger

onsdag 10. mars 2010

I morgen skjer det!!!


Morgenen startet med oppvarming fra komponisten, og så var det en hel gjennomgang av musikalen - og så skjedde det som var vår store skrekk...
Hovedpersonen Mikkel ble dårlig, og orket ikke mer...
Så... på generalprøven som skjedde halvtimen etter, måtte en back up inn. En gutt som ikke hadde sunget noen av sangene for oss før...men han leverte glimrende fra A -Å!
Tårene stod i øynene til forfatteren, og garantert flere med meg...
Så selv om rommet til Mikkel er bittelitt tomt, som på bildet - så blir det enten han ene eller han andre som stiller opp i morgen... Det skal bli bra!!
Det var en fantastisk generalprøve på alle måter! Profesjonelle teknikere og lysmenn var på plass - så spotter og mikker og kulisser og kostymer og stemmer og danser var bare helt fantastisk!!
TV innslaget på TV Vestfold i går - var også kjempeflott reklame.
Kryss gjerne fingrene for alle elevene på Frøy skole i morgen!
Endelig...endelig er forestillingen her...
Elevene har fått historien inn med teskjeer siden august 2009, og nå skal de levere til ca. 1000 mennesker...

4 kommentarer:

  1. Hei:) Vil bare titte innom og ønske deg lykke til i morgen. Håper du får en kjempedag, jeg skal krysse både fingre og tær for dere..

    SvarSlett
  2. Det var en super generalprøve. Vet at det kommer til å gå kjempebra i morgen uansett hvem som spiller Mikkel. Synd at jeg ikke får med meg dette. Koooos dere masse. Klem Mona

    SvarSlett
  3. Gleder meg med dere alle, lykke lykke til. Er sikker på at det blir en strålende forestilling.
    Klemmer til deg

    SvarSlett