Totalt antall sidevisninger

søndag 14. mars 2010

Champagne og jordbær

Det er gode venninner, det!! Jeg fikk høre, at forfattere skal bli feiret på forfatteres vis, etter at både boklansering og musikal var i boks. "Hagefesten" ble droppet av naturlige årsaker - men
venninnene troppet opp hos meg, med både champagne, jordbær og eksklusiv sjokolade! Jeg var jo helt målløs! Så fantastisk!
Etterpå gikk ferden ut på byen, hvor jeg ble påspandert både deilig vin, av den røde sorten, samt nydelig middag.
Jeg storkoste meg - og trodde vel nærmest ikke det var sant, det jeg opplevde! Det er venninner å ha, det!!
Kvelden ble avsluttet på bar med litt godt drikke, venninneprat og latter.
Tusen, tusen takk, kjære venner! Det ble en helt uforglemmelig kveld!

7 kommentarer:

  1. Såå utrolig gøy for deg.
    Sånne venninner er verdt å ta vare på.
    Klemmer fra Helen

    SvarSlett
  2. hei min kjære skribentvenn!
    ..så hyggelig :0) ..jordbær,champagne og gode venninner...kan jo ikke bli bedre..
    glad på dine vegne - absolutt velfotjent!
    Håper det går bra med deg..senset at du ikke hadde det helt 100%...
    Jeg har forresten "hoppet" tilbake til pedagogrollen...har søkt videreutdanning i spes.ped fra høsten....
    moaklem

    SvarSlett
  3. Åh, dette var koselig lesing! så glad på dine vegne! Ta godt vare på så gode venner!
    Ønsker deg en deilig søndag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Hei Liv Hege!
    Gratulerer så masse!!! Så utrolig gøy å høre at premieren ble en suksess :o) Dette har du all grunn til å føle STOR glede av og være veldig stolt av - jeg er super glad på dine vegne!!! Så koselig av venninnene dine, å stille meg jordbær og champagne og videre tur på byn - verdens beste venner spør du meg!

    Ha en flott kommende uke!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Så så godt ut! :-)) Lykke til videre også! :-)) Klem

    SvarSlett
  6. Hei :) så heldig du har som har så gode venninner.. ta godt var på dem..

    Og gratulerer med flott permiere..

    Ha en flott mandag :)

    SvarSlett