Totalt antall sidevisninger

søndag 24. juni 2012

Sommer...

   Nå er sommerferien her, og tradisjonen tro så startet jeg den med hard migrene... Merkelig, men når skuldrene skal senke seg, alle jobbetanker skal bli lagt til side, så sniker smerten seg inn i pannebrasken og skal ødelegge for meg... Men nå - på tredje dagen, er den i ferd med å takke for seg. Takk og pris, og ferien har jo ennå ikke startet skikkelig.

  I går, første feriedag(eller egentlig starter jo ikke ferien før i morgen, mandag!) fikk vi godt besøk av et veldig nært vennepar som vi traff for første gang på KRETA i fjor. En hadde migrene, en hadde halsonde, en hadde mageonde, og en var frisk... Litt av en gjeng!
  Noen overnatting orket ikke venneparet, siden de ikke var friske - men vi klarte allikevel å få inn del gode St.Hans timer - med god mat, latter og planer for neste KRETA -tur... som snart står for døren.

Været er ikke noe å rope hurra for, men uansett - det er FERIE! Nå skal jeg først hvile hodet, så er det planer for pakkingen som står for tur... og jeg ser veldig fram til å besøke øya Spinalonga - etter at jeg leste boka "Øya" for en liten stund siden. Jeg lurer på om jeg merker noe til energiene som utspiller seg der ute - etter at alle de spedalske ble stasjonert der i sin tid... Uansett, så blir det en opplevelse. Jeg skal skrive om øyturen når jeg kommer hjem...

Nyt dagen, uansett vær!

   

8 kommentarer:

  1. Håper migrenen drar sin vei. God tur til Kreta. Du får hilse Wegar fra meg. Klem

    SvarSlett
  2. Hei, Mona! Takk for hilsen fra deg - og igjen, tusen takk for den herlige gaven du hadde laget til meg! Vi skal kose oss på KRETA! Vi drar ikke enda... men snart. Ja, jeg skal hilse Wegar! Hvordan visste du at vi skulle dra sammen med ham?? Hmm..
    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Usj, kjedelig å starte ferien med migrene da, men god bedring og ikke minst god ferie :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, migrene er noe HERK!! Men det hjelper, det hjelper! Jeg skal nyte ferien! Det må du også gjøre, kjære deg!
      Klem

      Slett
  4. Ha en god sommerferie Hege : ) Alltid hyggelig med bloggen din: ) Kirsten M

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Kirsten! Veldig hyggelig at du titter innom bloggen min!
      God sommer til deg også! Kooos deg!

      Slett
  5. Kanskje kroppen har sin måte å reagere på stress over lengre tid? Godt at du er bedre nå når sommeren banker på døra.
    Jeg går spennende dager i møte - skal til Italia snart. GLeder meg enormt!

    Ha ei riktig fin sommeruke, og nyt fritiden!
    Stor klem fra meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg tror nok at kroppen sier klart i fra om stress, ja... sukk...
      Så spennende at Italia kaller! Du må storkose deg!! Gleder meg masse til Kreta-turen! Det skal bli nydelig!

      Ha en superduperfin sommeruke, du også, kjære deg!!
      Klem fra meg

      Slett