Totalt antall sidevisninger

lørdag 18. juni 2011

Mikkels fjerde boklansering

I går ettermiddag hadde jeg min fjerde boklansering (den femte, hvis jeg tar med musicalboka). Det var en noe sliten forfatter som satt ved siden av alle sine bøker,- men dog, en lykkelig en!
Gode venninner, familie og fremmede stilte opp med hyggelige tilbakemeldinger om hvordan min siste bok så ut. Denne gangen er den i hardcover, og Maud Jane står for de nydelige illustrasjonene! 
En kjær forfatterkollega stilte opp med smil og nydelig blomsterbukett.
Det var ikke veldig mye aktivitet på kjøpesenteret denne kvelden, - men jeg var fornøyd, lell! Og bøkene, de kan kjøpes i bokhandleren...når man måtte ønske!

Nå går straks ferden videre ut til Foldvik familiepark - og lydboklansering der... Ute skinner solen og jeg håper inderlig at det dukker opp mange barnefamilier... Nå er det bare til å rense stemmen, finne fram manus (her blir det en bunke med ark, for boka finnes jo kun på lydbok) - og håpe på at det blir en fantastisk flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar