Totalt antall sidevisninger

søndag 19. juni 2011

Foffa og "foffatteren" på lydboklansering!



Gårsdagen var en veldig fin opplevelse. En stor plakat om lydboklanseringen møtte meg ved inngangen,- og parken var full av barnefamilier - og solen var også på plass!
Jeg ble plassert i en stol oppe ved Tøffen stasjon - og massevis av bord og benker var stablet rundt meg - hvor små og store ble plassert. Jeg skjønte raskt, at det jeg så absolutt skulle hatt, var en mikrofon,- for det var ikke mulig å nå ut til alle med hjelp av bare  min stemme... Men jeg gjorde som beste jeg kunne, og leste i vei...
Før jeg startet opplesningen fra "Oki, donki! Har du sett på maken, Foffa, han tar saken",- så fikk alle ungene utlevert hver sin egen Foffa-brus! Det var stas!
...og så kom selveste Foffa luskende ut av stasjonen, for han ville jo være med på det som skjedde...og så var høytlesningen i gang...
Jeg leste nesten to spor, før Foffamusikken overtok, og de som ønsket det gikk til låven, og tok med seg lydboka hjem.
Det var en utrolig flott opplevelse, og snart er lydboka å få i bokhandelen i byen også!
Og nå...nå er det FERIE! :-)


1 kommentar:

  1. Hei hei
    så spennende uke du har hatt :)
    og så flott at værgudene var med dere igår :)
    Håper du får en fin og velfortjent ferie - det har vært litt av en vår, så på tide å puste litt ut og nyte nå.
    Ønsker deg en flott kveld
    klem anita s

    SvarSlett