Totalt antall sidevisninger

onsdag 22. juni 2011

Late dager

Deilig, deilig med late dager etter iherdige måneder med jobbing. Akkurat nå er Mikkel og alle vennene hans, og Foffa og alle vennene hans - stuet bort i sine skoger og sine parker...
Akkurat nå er det bare befriende deilig å tenke på alt mulig annet. Ikke at de er glemt,- ikke på noen måte... Men det er godt å kunne gjøre noe helt annet...
Endelig kan jeg lese de bøkene jeg har hatt lyst til å lese lenge og skrive ned nye tanker og idèer...
Og bare rett og slett leve etter innfallsmetoden.
Når det er sagt,- så har jeg ikke helt ferie ennå. Jeg holder på å korrekturlese og språkvaske mitt fjerde manusoppdrag - og etter det.. går ferden videre til sørligere strøk...
For å nyte og leve fullstendig uten å være avhengig av avtaler og klokke...

1 kommentar:

  1. Helt klart at du trenger en ferie etter alt som har sjedd. Bøker og lanseringer. Fyll på lageret ditt i sommer. Jeg koser meg med håndsøm, barnebarn og i morgen ettermiddag vender vi nesa mot Trondheim. Målet er EM runden i rallycross litt nord for Trondheim. Før det blir det stopp for å besøke Nidarosdomen og en quiltebutikk selvfølgelig. God tur Liv Hege og kos deg masse. Klem. Mona

    SvarSlett