Totalt antall sidevisninger

fredag 17. juni 2011

Innleder ferien med boklanseringer

I dag siler regnet ned, og jeg skal om noen minutter begi meg i vei til min aller siste arbeidsdag på skolen,- for et par måneder... Ååååh... hvor deilig det skal bli!
Jeg merker jo godt at jeg har kjørt meg selv alt for hardt den siste tiden,- men nå skal straks skuldrene senkes, og jeg skal tillate meg selv mange, mange late dager...

Jeg innleder ferien med to boklanserinnger. Boka "Mikkel og Aurora hjelper naturen" har jeg boklansering på i ettermiddag - på ARK på Nordbyen kjøpesenter i Larvik. Jeg må jo få lov til å si at "været er med meg"...
Når det regner går jo ikke folket på stranda, eller sitter i hagen og griller... Nei, da er det jo en ypperlig mulighet til å... f.eks. dra på en boklansering på et kjøpesenter! :-)

Men i morgen håper jeg også at værgudene er med meg... Dvs. da ønsker jeg sol, for da skal jeg innfinne meg ved Tøffen toget på Foldvik stasjon - for å presentere min ferske lydbok;
"Har du sett på maken, Foffa, han tar saken!"

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ferie..og bok lansering! Hurra ;-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny bok. Lykke til med lanseringen. Jeg fikk boka i går, den er alt betalt.

    SvarSlett