Totalt antall sidevisninger

lørdag 5. februar 2011

Ny bok fra meg

....Nå sitter jeg med kontrakten fra forlaget i hendene, og det er alltid spennende, for det betyr at en nær forestående boklansering ligger og lurer der framme...
Kontrakten som altså forteller at Mikkelbok nummer 4 (og den aller siste, tenker jeg) er snart klar for å befinne seg i bokform!
Det som er nytt denne gangen, er to viktige ting... For det første har jeg en helt ny illustratør - en illustratør som tegner så nydelig, at man skulle nesten tro at hun har vært inne i hodet mitt, og sett hvordan jeg ser figurene mine for meg... En herlig strek som passer meg og min historie veldig godt!
For det andre, ønsker forlaget at boka kommer i hardcover (hardback) denne gangen. Og det er så stas for forfatteren, kan dere tro - og godt for leseren! :-)
Det jeg nå må gjøre... som ikke er fullt så morsomt, men det er en del av gamet, er at jeg må forhåndsselge noen bøker, og da håper og tror jeg at noen av dere, ønsker å få et eksemplar i posten - en historie skrevet fra mitt hode - en blanding av virkelighet og fantasi. En historie med en miljøbudskap, blant annet... En historie om Mikkel (en menneskegutt) og vennene hans (troll, mennesker og dyr) og spennende opplevelser...
Boka koster kr. 198,- og kommer altså i hardback. Den blir utgitt i løpet av våren en gang, og kommer da som et skudd i posten til dere.
Skulle noen av dere ønske et eksemplar blir jeg enormt glad!! Send meg enten noen ord på bloggen eller send en liten mail til livref@online.no - hvis dette skulle være interessant...
Tusen takk! - og en riktig god helg til dere alle! :-)

1 kommentar: