Totalt antall sidevisninger

torsdag 28. oktober 2010

Små tovede nisser...











... Siden jeg elsker å skape, så kan jeg ikke bare sitte å skrive, når jeg vil være kreativ. Jeg må også lage og forme... Jeg har laget og formet og malt i over 20 år, men det er skrivingen som ligger mitt hjerte nærmest nå...
Allikevel, når oktober er her... så kan jeg ikke la være... da mååå jeg begynne å lage litt småtterier innimellom alle andre gjøremål...
Og jeg er bare sååå glad i disse små tovede nissene, som jeg lager i enten rødt eller i grått. (de grå passer utrolig godt til den landlige stilen...)
Nissene kan stå på toppen av en vinflaske man gir bort (eller en annen flaske, selvfølgelig), de kan stå til pynt over f.eks. en vinkork, de passer til vertinnegaver, som små bordkort - eller i flokk i et gammel trau - eller hvor som helst!
Jeg har ikke tid til å lage mange av disse - men hvis noen skulle ønske en nisse eller to... - så kan jeg lage noen på bestilling.
Jeg tar kr. 50,- pr. nisse, pluss porto.
Bestillingene må være inne, innen 1. desember 2010.
Skulle du ønske en nisse, så send meg en mail - livref@online.no

2 kommentarer:

  1. Så søte de var!!! Gleder meg masse til jul allerede - men har ikke begynt å lage noe enda. Tenkte jeg skulle finne fram symaskina i helga, så får vi se!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Veldig kule og fine nisser! :-)

    SvarSlett