Totalt antall sidevisninger

tirsdag 12. oktober 2010

Det finnes et sted der ute...

...hvor jeg har trått mine ben i kveld... Et spennende sted som jeg tok innover meg, med alle mine sanser. Et sted hvor mange bor - og som jeg skal "favne" med de rammene som er, men la all min fantasi slippe til... Jeg har stilt spørsmål, lyttet, sett, luktet og følt...
Dette er begynnelsen. Begynnelsen på det som vi håper skal munne ut i et flott konsept, som skal nå ut til mange om ikke altfor mange måneder...
Jeg verken kan eller vil si så mye mer... men nå er jeg i gang - og tankene svirrer... Fakta må innhentes, og så skal fantasidøren åpnes på vid gap... Dette vil ta tid, men jeg gleder meg til å ta ordentlig fatt på dette skriveprosjektet- og er enormt spent på hva det vil føre til...

4 kommentarer:

  1. Det lyder til at der er noget for de fleste sanser Liv, jeg glæder mig til at læse mere, mine sanser kan snart ikke vente mere.
    Klem herfra.

    SvarSlett
  2. SPENNENDE!!!
    Tror ikke jeg hadde fått til å sove når slike store ting er på gang, defor håper jeg du får det til.
    Ønsker deg lykke til i videre planlegging.

    SvarSlett
  3. Hei Liv Hege!
    Tusen, tusen takk for kjempekos besøk - jeg blir alltid så glad av å lese meldingene dine:o) Dagene iler i kjent stil, veldig fort avsted - jeg rekker mye, men også en del må vike - åh, den som kunne plusse på døgnet noen timer :o)

    Ja, nå vet du at du har pirret nyskjerrigheten vår! Dette hørtes bare såååå spennende ut, og jeg gleder meg til du kan dele litt mer med oss :o)

    Ha strålende fine dager kjære du!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Dette hørtes spennende ut! Og så ble jeg veeeldig nysgjerrig på hva dette skriveprosjektet dreier seg om!!!
    Ønsker deg en fin kveld - og lykke til med planlegging og fantasering!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett