Totalt antall sidevisninger

tirsdag 15. juni 2010

Feilparkert...

Denne bilen er så feilparkert som det kan gå an... Har knapt sett noe lignende, så da måtte jeg bare fram med kameraet... Men... jeg føler meg like feilparkert akkurat nå... Mens mine kollegaer er i ferd med å avslutte skoleåret - med opprydding, turer med elevene og nedtrapping til sommerferien, så ligger jeg under dyna i influensa... Feber, stemmeløs og verking i kroppen... Så tåpelig, og da tenker jeg hva skal det bety?... Er det en del "skit" som skal ut, før en ny epoke starter....

4 kommentarer:

  1. Feilparkert og feilparkert, tenker heller på deg som ligger der med influensa, God bedring til deg, vondt å ligge rett ut når været er som best. Fortsatt god bedring.

    Marianne

    SvarSlett
  2. ØAnsker deg riktig god bedring.
    Klem

    SvarSlett
  3. Masse god bedring til deg,Klem sissel

    SvarSlett
  4. Hei kjære Liv Hege!
    Tusen, tusen takk for koselig besøk hos meg - dine gode ord gleder meg helt utrolig!

    Så leit å høre at du har fått influensa, er jo ikke tiden for å ligge inne til sengs, nå som det er så flott ute. Håper du snart er på beina igjen!

    Jeg er begynt å glede meg til ferie - bare 3 arbeidsdager igjen nå, og så er det hjem til Nordfjord - blir deilig!!

    God bedring til deg vennen!

    Stooor klem fra Hildegunn

    SvarSlett