Totalt antall sidevisninger

søndag 30. mai 2010

Dagen jeg fargela i går..

...Dagen i går ble en innholdrik dag. Dagen i går ble til mens jeg gikk, for det var det jeg hadde bestemt meg for... Intet stod på agendaen da jeg stod opp på morgenen... Jeg fylte dagen med det jeg selv ville.. Så...
...Jeg stelte med mine planter i hagen, jeg matet og koste med katten som har flyttet inn på verandaen min (noen må savne den, så der må jeg gjøre noe...) Jeg gjorde litt huslige sysler, og så hentet jeg ei venninne ut på ettermiddagen, hvorpå vi tok et lite glass hos meg. Vi tok beina fatt, og trasket ned til sentrum, hvor vi overvar et av mine norske favorittband, nemlig VAMP. De spilte og sang for Larviksfolket, og de var superflinke!
Siden det var så mange ute på gratiskonserten, denne lyse vårkvelden, så traff vi mange kjente...Ferden gikk videre til puber og spisesteder, og vi koste oss til ut i de små timer...
Så noe glamour og glam og glitter og stas, fikk ikke vi med oss denne kvelden, men det valgte vi også bort...(Jeg tenker selvfølgelig på Melodi Grand Prix..)
Men i dag... er en annen dag...
I dag skinner ikke solen like mye, i dag kan jeg ikke fargelegge dagen akkurat som jeg vil, selv om det er søndag... I dag må jeg skrive ting som aldri er morsomt å skrive...og jeg har deadline i morgen... I dag må jeg skrive pedagogiske rapporter... Det skal dere få slippe å høre nærmere om... Kos dere med søndagen - og fargelegg den som best dere kan! ;-)

2 kommentarer:

  1. Dette hørtes veldig hyggelig ut. Godt å unne seg selv et skikkelig pust i bakken.
    Søndager er ikke bare, bare - når en skal på skolen dagen etterpå! Det vet jeg godt!

    SvarSlett
  2. Vamp-konsert, heldiggrisen. Det kunne jeg ønsket meg også. Istenden hørte jeg et lokalt rockeband og det var ikke værst det heller.

    Ha ei fin uke.

    SvarSlett