Totalt antall sidevisninger

mandag 18. juli 2011

Kreta

 Den flotte ferien er nå historie, men minnene lever så absolutt videre. Lenge. Det er merkelig å tenke på hvor forskjellig vi mennesker er... hvor forskjellig kulturer vi har... men det er jo også disse forskjellene som gjør det hele så spennende.
Fortsatt har jeg 4 hele ferieuker som jeg har tenkt å nyte til det fulle, men litt skriverier blir det. Planen er denne uken - når været er regntungt og grått - at jeg skal skrive en sang og en tale,- samt språkvaske det siste manuset jeg holder på med. I tillegg skal jeg forberede eventyrstunden/barnetimen som jeg skal ha på Nordbyen kjøpesenter i Larvik - nå førstkommende lørdag.
Men "alle" Kreta-minner skal jeg også forevige i et album... Bilder, kvitteringer, billetter, postkort...Alt skal inn i et Kreta-album... - og så er det ikke umulig at det blir en novelle ut av de greske inntrykkene etterhvert... :-)

2 kommentarer:

  1. Kreta er fint! Kreta novelle høres også fint ut! Velkommen hjem :-)

    SvarSlett
  2. Hellas er et flott land å feriere i, jeg får ikke nok, blir ikke lei:-) Godt at minner er noe som ikke har noen forfallsdato, eller ender ved feriens slutt. Og det å lage et album en kan slå opp i holder liv i øyeblikkene, en kan nesten kjenne lukten, høre lyden av... Hente følelsen av og se for seg... Nå skal du fortsette å nyte ferie, samler flere gode øyeblikk og minner. Kos deg. Og artig om det ble en novelle ut av dette:-)) καληνύκχτα, η θιλη μου

    SvarSlett