Totalt antall sidevisninger

tirsdag 24. juli 2012

Lunsj med forleggeren

(sakset fra nettet)
   I dag var jeg på sushirestaurant. Ikke er jeg vant med sushi og ikke er jeg vant til å spise med pinner. Jeg er ikke vant til å lunsje med forleggere heller. Alt dette gjorde jeg i dag, og det var kjempekos!
   Praten gikk om noveller og bokprosesser, forfattere og skriverier. Min bokprosess var jeg selvfølgelig spesielt opptatt av. Ting nærmer seg mål, og gjett om jeg er glad for det. Det har vært en omfattende prosess for meg, som dere kanskje har skjønt. Ennå gjenstår det fem noveller som jeg skal gå igjennom, og så er det vanlig språkvask og korrektur helt til slutt. Boka kommer forhåpentligvis i løpet av oktober.
  Innen den tid blir det både forlagsfest, samt omtale og lesing fra den kommende boka mi på Larvik bibliotek. Spennende...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar