Totalt antall sidevisninger

fredag 19. november 2010

Nye stier...


Ingen kjenner morgendagen... Det kan vi alle være enig i.

Men jeg tenker at veien blir til mens vi går... Ut i fra "loven om tiltrekning", så påvirker vi selv våre liv i mye større grad, enn det jeg tidligere kunne ane...

Hva som skjer videre, vet jeg ikke, - og sånn skal det også være... Men at jeg trår mine skritt på den veien jeg kjennet at jeg vil gå, det er det som er det viktige...

Lev mens du kan... Fremtiden er viktig, for der skal vi tilbringe resten av våre liv, men det er her og nå vi lever... så lev! God helg alle mine venner!

4 kommentarer:

  1. Jeg tror du har ret, Liv Hege! Vejen bliver til, mens vi går! :)

    Og ja, nu ved jeg det også. Vi påvirker selv vores liv i langt højere grad end vi tror! You are your own masterpiece. So shine, my friend, shine! :)

    God weekend. Klem fra mig.

    SvarSlett
  2. Dejligt indlæg Liv, vejen bliver til imens vi går, og den er helt plan, men nogle smider alligevel sten foran sig , imens de går, så den bliver ujævn, hvorfor mon?
    God weekend og varme klem herfra.

    SvarSlett
  3. Hey Liv
    Fandt din blog via Megans. Fine ord og betragtninger om fremtiden, lige noget jeg kan bruge, er selv i en forandringens tid i mit liv. Står ved skille veje og skal vælge. En spændende rejse. Blogger selv både om mit løber liv, men er også "amatør-forfatter" skriver dikte og noveller som jeg lægger ud.
    Se med hvis du har lyst.
    God helg i Norge

    SvarSlett