Totalt antall sidevisninger

søndag 7. november 2010

Min skrive(h)ånd...


... I dag er en goood skrivedag. Det er ikke alle dager som er det, for det er ikke alltid skriveånden vil komme - selv om jeg VIL at den skal komme...

Det er ikke sååå kaldt hos meg, at jeg må ha på pulsvarmere når jeg skriver - men jeg fikk disse i posten her om dagen, - og de er jo bare sååå fine!! Jeg bestilte dem hos Idèkroken - http://idekroken.blogspot.com
Så i dag har skrivehånden (ok, skrivehendene da...) fått skriveånden over seg! ;-)

6 kommentarer:

  1. De var fine, synes det er ganske herlig med slike sånne gode personlige gaver til seg selv. Jeg tok meg et bad i dag med en nyinnkjøpt badekrem fra I`coloniali - fantastisk: )
    Ha en fortsatt god skrivedag!

    SvarSlett
  2. Det lyder godt at der er gang i inspirationen Liv, fine pulsvamere du har fået købt.
    Varme klem fra Odense.

    SvarSlett
  3. Hei Liv Hege.

    Så koselig at du er fornøyd :) Da er jeg også glad :)
    Fin blogg forresten ;) Lykke til med skrivingen.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. De er da fantastiske Liv! Magiske skrivehandsker :)

    Jeg vender tilbage, når jeg har læst novellen ;)

    Klem

    SvarSlett
  5. hei hei!
    De var nydelige!
    Har ofte drømt om å være pedagog på dagtid og la fantasien løpre fri og være forfatter før og etter! :)

    SvarSlett