Totalt antall sidevisninger

tirsdag 20. april 2010

Jeg må ha pratet noe voldsomt...

...for da jeg kom hjem fra bokbadingen på onsdag, så begynte det å klø i halsen, og siden har jeg ikke hatt stemme... Hmmm...
Men det er jo supert at det finnes så mange muligheter for å kommunisere...
I skolejobben har jeg benyttet meg spesielt mye av"tegn til tale" disse dagene- og da UTEN talen, vel og merke...
Og vel hjemme foran skjermen har jeg benyttet meg kun av det skriftlige språk - noe jeg er særdeles opptatt av, som sikkert noen av dere har fått med dere... ;-)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Det har en tendens til å henge sammen det der - at hvis man er opptatt av språket - skriftlig - så har man en tendens til å være glad i språket muntlig også! :) Dermed er det fort gjort å prate seg både hes og stemmeløs - særlig hvis man er en liten tanke forkjøla.
    Men som du skriver: heldigvis finnes det andre måter å kommunisere på enn ved hjelp av stemmen! :)
    God bedring!

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett