Totalt antall sidevisninger

mandag 12. april 2010

Jeg har så mange sommerfugler...

Hvorfor?... Jo, fordi jeg skal bli bokbadet for aller første gang i mitt liv... Jeg husker så inderlig godt den gang jeg satt som klistret foran tv-skjermen når Anne Grosvold bokbadet forfattere på midten av nittitallet... Jeg drømte meg bort, og tenkte... Tenk, om jeg fikk gitt ut bøker...og tenk om jeg kunne bli bokbadet... Og nå...nå om to dager er det en realitet... og jeg kjenner at jeg har så mange sommerfugler i mageregionen, at det er helt villt...
Første mann ut på Cordelias hus denne kvelden er Tønsbergforfatter Tom Lotherington, og etter pausen, er det altså min tur....


http://litteraturivestfold.origo.no/-/bulletin/show/561100

5 kommentarer:

  1. Så spennende!!! Og så fint at noe du har drømt om blir til virkelighet!!! Ønsker deg lykke til!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Takk for en hyggelig samtale tidlige i dag. Dette kommer til å gå strålende! Du kommer til å være i ditt ess!. Vi snakkes om ikke så lenge. Klem til deg. Mona

    SvarSlett
  3. Gratulerer!
    Utrolig spennende!
    Kommer det på tv?...det hadde jo vært artig å sett det!

    Lykke til!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg veldig, nå skal jeg ringe deg!

    SvarSlett
  5. Hei, første gang jeg er inne på bloggen din, nå har jeg lest og lest og.... så bra.. Jeg ønsker deg lykke til, litt morro med sommerfugler også. Jeg kommer nok tilbake hit, må se hva du skriver videre.

    SvarSlett