Totalt antall sidevisninger

lørdag 8. august 2009

Reine skrekkfilmen...







...Som skribent så lar jeg alltid tankene fare når jeg ser noe som kan være skriveverdig - og som virkelig kan få fart på idèene og fantasien...
Jeg kunne bare ikke la være å ta med meg mitt lille kamera og min pirrende nysgjerrighet, å begi meg over til nabohytta - for den har stått som et lite hvitt spøkelse i mange år nå...
...Stor var overraskelsen da jeg så at hele hytta var i ferd med og bokstavelig talt - falle sammen... - men jeg grøsset på ryggen da jeg tittet inn vinduet, og så at tallerkenene står klare på bordet... akkurat som om noen er ventet hjem til middag når som helst... men slik har det visst stått i lange tider...
Hva har skjedd? Kanskje dette er begynnelsen på en krimhistorie?...
Hvis det ikke allerede har utspilt seg en krimhistorie der da.... En virkelig en...

4 kommentarer:

  1. Ojjjoj! Spooki! På det første bildet ser det ut som om det er en bil på vei UT i fra huset...
    Godt at det ikke er mine naboer *knis*
    Ha en deilig helg.
    Klem.
    Shit! Nå begynner det å tordne her i Stavanger, I don't like it!

    SvarSlett
  2. Heisann! Har skiftet bakgrunn, mange flotte å velge mellom, vanskelige valg, men likte din i utgangspunktet... så den ble lik din.(Foreløpig) - sitter i grunnen og blar enda, hehe. Håper det er greit.
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Här har du ju uppslag till världens bok..gissa om fantasin sätter iväg...:) tack för din så rara hälsning...är nu hemma i stan igen och ska böra jobba imorgon....vill inte än..ha en bra vecka som kommer, klemmer

    SvarSlett
  4. Hei grøss ja . Vi leide hus i Danmark. Og så det lå hytte bak oss men overgrodd og huska hang morken i et tre men da vi kikka inn sto lekegrind fremme det lå bleier og klær på stellebord leker på gulvet noen hadde brutt opp i full fart og aldri kommet igjen 3 år senere sto det sånn enda. Merklig i et velholdt ferehus område med dyre tomter og havet rett ut. Vi spant mangehistorier rundt det . Enkelte ting får en aldri svar på . Lykke til medskuespill.

    SvarSlett