Totalt antall sidevisninger

søndag 2. august 2009

Noen som husker DRAMA??


... Et aldri så lite nostalgisk tilbakeblikk på tidlig 80- tallet... Et av Norges første "boyband" slo igjennom... Gutta som bare var 14, 15, 16 år gamle da de "la Norge for sine føtter"...
Gutta som begynte med å spille Beatleslåter, så veggene ristet i kjelleren - men som raskt gikk over til egenproduserte låter som ungjentene mildt sagt digget!
"Gutta" var forøvrig så vidt innom "Gylne tider" på TV`n i går... - det var muligens derfor denne mimringen kom over meg...
Ja, det var tider, det skal jeg love... Og hvordan og hvorfor gidder jeg utale meg om det, lurer nok dere på...
Jo-o, jeg var nemlig en av dem som fikk følge med på ganske så nært hold, enten jeg ville eller ikke... Hvorfor?
Jo-o... jeg er nemlig søstera til en av gutta! Så det så!... ;-)

7 kommentarer:

  1. Javisst, jeg skrev brev til Gækki som 13 åring hehe, håper ikke det var broren din da?

    SvarSlett
  2. ha ha ha ha ha......ja!!! Herregud jeg var så betatt at Muffe....ha ha ha....alle andre likte Gækki så godt, men jeg syns Muffe var den heiteste...ha haha...nå måtte jeg le altså. Var å så Drama da de spilte på Holms i Bergen. Var med i fanklubben når de ble Creation og hadde en brevvenn som sendte meg masse bilder fra konserter etc. ha ha ha...nå ble jeg også i det nostalgiske hjørnet her....tror bildene ligger på loftet et sted....Thank you for making my day :-)

    SvarSlett
  3. åååå, så herlig!!!!
    joda muffe og gækki sto jo x-tra høyt i kurs hos oss jentene på østkanten i oslo, hihi...
    hadde jo plakater av de på veggen på rommet og greier...ja det var tider det!
    og du var søsteren, naha...så gøy!
    herlig innlegg liv-hege!
    ha en fin kveld - moaklem

    SvarSlett
  4. Ho ho, jo disse gutta husker jeg godt! Mest fordi venninna mi digga de slik, hun syntes Muffe og Gækki var sååå søte! De slo aldri helt an hos meg (musikken), og jeg husker jeg kalte de Guffe og Mækki bare for å terge denne venninna.....
    Så artig at du er søstra til en av dem - ikke rart du mimrer da!!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  5. Selvfølgelig husker jeg de. Det var vel mye styr å være søstra også tenker jeg.

    Ha en flott uke. Sees snart på jobb igjen. Sommeren har gått utolig fort. Skulle rekke så mye......

    Klem Mona!

    SvarSlett
  6. Ja STIKKA var ein av min idol på 80 tallet.

    Korleis er det å være søstra til ein musikk kjendis?

    Hva med å skrive ei bok om DRAMA ?

    SvarSlett
  7. Så kult, anonym... Det er nemlig Stikka som er min bror... ;-) Ja, jeg har mange opplevelser i forhold til det å være søstera til en musikkjendis... Ja, kanskje jeg skal skrive om det en gang...

    SvarSlett