Totalt antall sidevisninger

søndag 11. november 2012

Bokbad, tirsdagsforberedelser og konkurranse!

 I går møtte Åge Baste Vassdal og jeg opp på Sandefjord bibliotek, for å bli bokbadet. Jan-Ivar Nyquist som bokbadet meg på boklanseringen min, skuffet ikke heller denne gangen. Han er rolig og behagelig, og jeg slapper veldig av i stolen ved siden av ham.
   Åge var etter eget ønske førstemann ut, og det var første gang jeg hørte ham bli bokbadet, og det var en morsom og interessant halvtime. Han fortalte om boka si "Vinhandleren" - om Paris, vin, sterke kvinner, malerier og tøffe menn... Boka er absolutt en deilig, liten godtepose, spør du meg...
  Nestemann ut var meg, og jeg var en smule engstelig for å få skikkelig hosteanfall (pga. influensaen jeg har hatt) men det gikk heldigvis greit. Jeg svarte og pratet som best jeg kunne om novellesamlingen min - og jeg avsluttet med å lese en novelle - en hel novelle, denne gangen! ;-)
   I all beskjedenhet, må jeg si at jeg likte spesielt godt, da jeg fikk høre av den bibliotekansvarlige, at jeg var så flink til å lese... Det tar jeg til meg, - så det så! :-)
   Men i går var i går, i dag er i dag... Nå er jeg i gang med å forberede meg til tirsdagen. Og det er litt av en omstillingsprosess, kjenner jeg... For da skal jeg besøke hele småskoletrinnet på Sky skole i Larvik. Det er såvisst ikke "Kjærlighet, løgner og ølglass" jeg skal snakke om der - men derimot om forfatterskapet mitt og Mikkel-bøkene mine... Så det blir en spennende opplevelse, vil jeg tro..
  
   Når det er sagt, så har jeg lagt ut en konkurranse inne på "Mikkel og Aurora hjelper naturen" - siden på Facebook. Hvis noen av dere ønsker å vinne en valgfri Mikkel-bok, kan dere gå inn å like siden, legge igjen en kommentar, samt si hvilken av de bøkene dere ønsker å vinne! Vinneren trekkes 1. des.

Ha en toppers søndag, alle mine venner! :-)
  

2 kommentarer:

  1. Spennende dager du har! Jeg har inntrykk av at du er i skikkelig flyt og det er så bra. Det insprerer meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er spennende tider - og jeg tror jammen meg du har rett.. jeg er i flyt...
      :-) Utrolig godt å høre at jeg kan være med å inspirere!!
      Ha en toppers dag!
      Klem

      Slett