Totalt antall sidevisninger

søndag 14. august 2011

Foffa og gårsdagen

Det var strålende vær for "Barnas dag" i sentrum i går. Foffa med medhjelper dro ned på torget og hentet barna, for å ta dem med seg i en rekke opp til Amfi - hvor jeg satt i et åpent rom og ventet... Her kan dere se at barna er i ferd med å komme, mens Foffa-musikken blir spilt i sammen med Foffa!
Hele lokalet ble nærmest fullt av forventingsfulle barn, og jeg grep mikrofonen, og begynte å lese om superhelten, Foffa! Foffa selv, satt ved min høyre side og fulgte med på "sin egen historie"... Ungene fulgte godt med, og det var moro å formidle mine egne ord høyt...
Etter en liten stund, fikk jeg et lite vink om at nå var det nok for Foffa,- dvs. det var nok for mennesket inni Foffa...
Etterpå var det mulighet for å kjøpe Foffa-bamser og lydboka.
Dette var absolutt en fin, liten Foffa-opplevelse - også for forfatteren! :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor fint, Liv Hege. Det har været en god oplevelse for både børnene og dig. En herlig gevinst for en forfatter at få lov at læse op af egen fortælling. Og så med hovedpersonen siddende ved siden af! ;)

    Klem og go' søndag

    SvarSlett
  2. Så spanande! Du får verkeleg gjort mykje ut av dei språklege evnene dine :)

    SvarSlett