Totalt antall sidevisninger

mandag 15. august 2011

Åtte ukers ferie er over

Det høres voldsomt ut med åtte ukers ferie. Det er det jo også! Men når det er sagt, så har jeg ikke akkurat ligget på latsiden denne sommeren. Jeg har ikke bare hatt ferie, for å si det sånn. Jeg har jobbet. og jeg har jobbet mye. Og jeg har stortrivdes med det jeg har holdt på med! Det er herlig å jobbe med det man storkoser seg med!
Jeg har hatt åtte uker ferie fra lærerjobben min, men jeg har jobbet med språk i mange av disse ukene.

Jeg har formidlet litt av min Foffa-historie, både på Foldvik gård og på Barnas dag. Jeg har språkvasket og korrekturlest seks voksen-manus. Jeg har skrevet sanger og taler. Jeg har "klekket ut" litt historier til nye noveller...
Men fra i morgen blir det annerledes. Nå er min lange sommerferie slutt, og det er andre arbeidsoppgaver jeg skal ta fatt på. Nye utfordringer og nye gjøremål. Men skrivingen fortsetter. Men selvfølgelig, i et helt annet omfang. Og tempo...

2 kommentarer:

  1. Det høyrest så spanande ut å få jobba så mykje med språk! Har du 100% stilling som lærar eller litt mindre, sidan du skriv ein del i tillegg?

    SvarSlett
  2. To måneders mulighet til å skrive, det høres ut som en drøm. ;) Jeg vet litt om det å måtte sette skrivinga bort for å jobbe med andre ting. Og jeg lengter etter å ha bedre tid til å skrive!

    Men det får komme en annen gang.
    Lykke til med læreroppstarten!

    SvarSlett