Totalt antall sidevisninger

mandag 28. mars 2011

Redigering og korrektur

...er utrolig kjedelige greier, men fytti katta så lærerikt det er. Nå har jeg nettopp gått igjennom korrekturen for andre gang på Mikkelbok nummer 4, og sendt det over til forlaget. Jeg lærer noe hver eneste gang jeg gjør denne jobben, når jeg går igjennom manuset med argusøyne. Men når det er sagt, så er gode konsulenter alfa og omega for at resultatet skal bli så optimalt som mulig. Den konsulenten jeg forholder meg til nå, kan virkelig sakene sine, for å si det sånn - så dette kan ikke annet enn å bli bra!

3 kommentarer:

  1. Heisann,

    Vil bare ønske deg en vidunderlig deilig uke :-)

    Klem
    w

    SvarSlett
  2. Looking forward to reading it:)

    SvarSlett
  3. Ja - og det rare er at det går an å finne feil hver gang en leser grundig igjennom. Har jo nettopp vært igjennom samme prosess. Og som du sier: Det er lærerikt!

    SvarSlett