Totalt antall sidevisninger

onsdag 23. september 2009

Nok en bit Praha...

...Ja, folket var fornøyde, de - etter hjemkomsten fra det store utland - altså Praha...
Alle fikk vi opplevd sol og varme... Alle fikk smakt litt god drikke... Alle fikk shoppet litt... Alle fikk opplevd det kulturelle de ville... Alle fikk opplevd latter... og alle fikk vært sosiale...
Og her... kan det skimtes et aldri så lite glimt fra en liten diskusjon om hvor "den gule ruten" som vi skulle gå, egentlig befant seg...
Fotografen (meg selv) fikk aldri utlevert noen retningssans, så jeg forholdt meg taus, og stolte alltid på avgjørelsene som ble tatt...

5 kommentarer:

  1. Hehe, jeg klarer alltid å ta feil vei uansett...
    Så ut som om det var den diskusjonen der ja!
    Hehe

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen her ja, retninssansen min er det så som så med...
    Deilig å treffe sine kolegaer i en annen setting.
    Tenker dere hadde en flott tur!
    Deilig å komme seg litt bort, en lever litt på en slik tur!

    Ha en fin morgendag...og snart helg!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  3. Vilken härlig tur ni verkar ha haft tillsammans, men nu är det vardag igen i skolans värld..veckorna bara rusar iväg...ha en fin helg, klem VIOLA

    SvarSlett
  4. Åhhhhh, jeg bare elsker Praha - en av mine virkelige favoritter!! Ser og høres ut som dere har hatt en flott tur!

    Tuuuusen takk til deg for dine gode kommentarer inne hos meg :o)

    Jiippiiiiii - i morgen er det fredag og helg igjen - kos deg!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Praha en er vakker by - ihvertfall gamlebyen!!! Da jeg og min kjære var der for mange år siden... så leide vi båt og rodde oss en tur under den fine broen (som jeg ikke husker navnet på i farte!) sukk - det var romantisk!!!
    Nå er det endelig helg!
    Håper du slapper av og koser deg masse!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett