Totalt antall sidevisninger

lørdag 5. september 2009

I dag er det den store loppisdagen!

I dag åpner et av Vestfolds største loppemarkeder dørene - hvis det ikke er det aller største! Her er det utrolig mye rart man kan finne - hvis man vet hvilken kø man skal stille seg i, vel og merke - og hvis man er tidlig ute!! - og DET har jeg tenkt å gjøre noe med... Jeg tar snart min kjære, blå Yaris, kjører avgårde, plukker opp min venninne - og så stiller vi oss opp med to tomme hender for å være noen av dem som kaster oss tidlig over godsakene!
Og med godsaker, - så mener jeg alt fra artige, flotte og brukbare loppisfunn, - til artige, morsomme, spennende og rare opplevelser... som jeg kan skrive om!
Så alle dere loppisglade bloggere der ute - kom til Larvik i dag! Her kan det være mye å hente! :-)

2 kommentarer:

  1. Hi hi - høres spennende ut!!! Jeg krysser fingrene for at du havner i riktig kø og finner mange godbiter!!! Og at du blogger dem her etterpå...!! smiler
    Ønsker deg en fantastisk skattejakt!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett