Totalt antall sidevisninger

tirsdag 1. november 2011

Å blogge...

Aldri hadde jeg trodd at "Blogglandia" ville komme til og gi meg så mye som det har gjort ... Det var en kollega som tipset meg om bloggeverdenen for et par år siden, og siden den gang, har jeg blitt kjent med massevis av andre forfattere og kreative mennesker.
Jeg har fått lov til å "komme inn" i kreative hjem, få nye idèer og impulser på alle plan - det være seg interiør, gjenbruk, planter, hage, klær...
Bloggeverdenen har vært og er en stor berikelse for meg. Jeg får nye idèer til skrivingen min, jeg får nye idèer til gjenbruk og kunst og håndverk. Men det er og blir skrivingen, som ligger mitt hjerte nærmest..
Jeg har blitt gjort oppmerksom på nye forfattere, lest flotte tekster og bøker og jeg har fått lov til å dele litt med meg om mine bøker og prosesser rundt mine skriverier.
Jeg har også fått svar på "mine farger" - det at jeg ser farger på tall, bokstaver og ukedager... Synestesi er "diagnosen".
Det er enormt mye spennende jeg har fått se, oppdage og lære her inne i Blogglandia, og jeg takker ydmykt  alle dere lesere og følgere som er med meg. Jeg takker samtidig alle dere jeg får lov til å stikke innom. Uansett når på døgnet det er! ;-)

Et av deres bloggeinnlegg kan faktisk redde dagen min - det være seg gode reflekterende innlegg, en god gjenbruksidè, et interiørtips, tips om en god bok, eller gode hverdagstanker.
For meg så dreier det seg om å gjøre positive ting - gjøre ting som gir energi...og bloggeverdenen er for  meg - bare lystbetont.

4 kommentarer:

  1. Jeg er enig. Det giver meget at blogge. Det er i sig selv en god rejse! Og så mange flotte bekendtskaber i kølvandet, inspiration, gode ord. :)

    Ha' en fin dag videre. Klem.

    SvarSlett
  2. Så flott at fleire enn meg syns det er fint og gjevande å blogge. Vi kan dele når vi føler for det og teie når vi treng det. Mykje inspirasjon og hente hos andre er det og:-))

    jannetoveklem

    SvarSlett
  3. Bra skrive. Du har rett, mykje inspirasjon, motivasjon og gode ord å henta her inne:)

    SvarSlett
  4. Dejligt indlæg Liv, jeg føler det på nøjagtigt samme måde og kunne ikke formulere det bedre, det er så dejligt inspirerende at være blogger, at kunne give inspiration videre til andre læsere er simpelthen vidunderligt, jeg nyder læsningen og skrivningen herinde i blogland, ikke mindst her hos dig Liv Hege.
    I kærlige tanker, god Onsdag aften.

    SvarSlett