Totalt antall sidevisninger

tirsdag 14. september 2010

Å lese med god samvittighet

...gjør jeg nå som jeg ligger rett ut i influensa. Ute hvisker regnet mot mitt vindu, og inne er dyna varm og god. Kroppen verker, men hva gjør vel det... det går jo over... Jeg kan nyte mine eksklusive interiørmagasiner og jeg kan nyte en god bok. Jeg håpet å få skrevet litt her jeg ligger også, men hodet er visst ikke helt enig i det... Det får drøye litt.
Jeg tar vare på dagen som best jeg kan, og får med meg så mye som mest jeg kan - her jeg ligger med min verkende kropp og senga full av lesestoff.
Ha en fin høstdag der ute! Selv er jeg snart på beina igjen!

3 kommentarer:

  1. Hei hei :)

    Hadde en lang og koselig prat med vår felles kjente Anita Berglund igår og det gledet meg stort å se hvordan dama strålte av lykke, da blir jeg så glad.

    Håper virkelig at influensaen gir seg snart selv om det kan være litt "deiligvondt"
    Så du får "nyte" livet som sengeliggende.
    Du skal se vi treffes på Staff en dag også Larvik er jo ikke så stor.
    God bedring
    klem anita s

    SvarSlett
  2. God bedring! Håber snart du er frisk igen, men som du skriver, så kan man faktisk få en del ud af "at ligge brak". Det er helt sikkert, at kroppen har brug for hvile, når man er syg og så er det godt at lytte.

    Ha' en dejlig aften! Klem.

    SvarSlett
  3. Hei! Godt å høre at du er på bedringens vei. Kassa de var virkelig fin, og med mange "hærlige" blader oppi. Kos deg:))

    SvarSlett