Totalt antall sidevisninger

torsdag 16. september 2010

En midtseptemberdag...


Lyng har den nydeligste høstfargen jeg kan tenke meg... Den lilla, vakre hardføre blomsten som lyser opp i fjellknauser og skråninger.
Den er like vakker enten den står i store krukker på trappa, i gamle melkespann og kurver inne, eller den er laget som små buketter eller til en krans på en dør...
Høsten er og blir nydelig med alle sine farger. Og når solen skinner i tillegg,- ja, da er det hele et vakkert skue...
Når jeg har slike vakre ting fra naturen rundt meg, - ja, da er det ikke til å unngå at jeg kjenner at kreativiteten kribler - og jeg får arbeidslyst. Jeg må bare få de siste baskeluskene ut av kroppen min først - men det hjelper å ha gode ting å hvile øynene på...- samt gjøre ting i et sakte modus... for hvor ofte har man tid til det?

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg.
    Håper du snart blir frisk og får energi til kreativitet igjen - det er jo en medisin i seg selv!

    Høstklem fra Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Eng med deg Lyng er nydselig.
    God bedring til deg.
    Klewm

    SvarSlett
  3. Hvor er det dejligt at høre Liv, at omgive sig med noget der begejstrer ens sanser, så bliver det ikke bedre, specielt med de korte og kolde dage vi går i møde nu.
    Rigtig god aften.

    SvarSlett
  4. Baskeluskene? Det var dog et herligt ord. Næsten ligeså godt som rumleriller! :-)
    Jeg er helt enig, lyng har den smukkeste farve og efteråret (høsten) er også fuld af smukke, dybe, varme farver, så man kan gå helt amok med kameraet!

    God bedring, håber snart du er helt frisk, så kreativiten kan få fuld flor!

    God aften, god klem

    SvarSlett
  5. Nydelig med lyng! Herlige farger. Jeg hadde et kamera som nektet å lystre lenger, men fikk et nytt i posten idag ;o) så nå skal jeg nok fått tatt noen fine høstbilder jeg også ;o) Ha en god høst min venn ;o)
    Klem fra Gro :o)
    God bedring! Skjønner at du ikke er frisk....

    SvarSlett