Totalt antall sidevisninger

søndag 15. september 2013

Blogging og kreativitet

   I dag er dagen for å jobbe sakte, gjøre hyggelige ting og bare kose seg. I dag er det en skikkelig høstdag. Vinden bruker kreftene sine rundt hushjørnene her, regner samler seg i dammer, og det er en skikkelig inne-kose-dag...
   Jeg digger sånne søndager. Jeg pusler og kreerer og danderer og skriver... innimellom alle må-tingene, selvfølgelig.
   Alle de nye DIY-bladene ligger framme her... Mollie , Dilla og Kamille ideer. Masse inspirasjon er å finne. Titt gjerne innom den andre bloggen min: TIPS OG SMÅNIPS  - og la deg inspirere til diverse små gjøremål.
  
 Novellen jeg skrev om i siste innlegg ble også godt mottatt av bladet jeg sendte det til, så det er en fryd å skrive og levere fra seg tekstene om dagen. Jeg synes også det er moro at flere av dere tar kontakt med meg om tips og råd i forbindelse med skriving av noveller og andre tekster. Jeg bidrar gjerne, så sant jeg har noe å komme med!
  Nyt høstsøndagen, dere!
 

1 kommentar:

  1. Så sprudlende et innlegg! Nå koser du deg nå, Liv Hege! Her er det hektisk med lansering osv.

    SvarSlett